علی هادیان حقیقی

رهاورد(فطرت ثانی من)

علی هادیان حقیقی

رهاورد(فطرت ثانی من)

سلام خوش آمدید

یادم نمیاد کدوم یکی از ویدیو های مس به طلا بود ولی یادمه جواد زارع تو یکی از ویدیو هاش میگفت که

هروز که از خواب بیدار میشیم تصمیم بگیریم فقط وفقط همون روز رو شهوت رانی نکنیم حالا تا فردا خدابزرگه ولی امروز رو با تمام توان تلاش کنیم که شهوت رانی نکنیم.

من برای این کار جدولی طراحی کردم.میتونید اون رو چاپ کنین وبر سر دیوار اتاقتون بزنین.

1 روز رو به سه قسمت تبدیل کردم(صبح،ظهر،شب) اگر هر کدوم از اون ها رو سالم وبدون شهوت رانی گذروندید میتونید یک تیک بزنید. گام های کوچیک کوچیک میتونه به شما کمک کنه.

دانلود فایل ورد این جدول

 

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی