علی هادیان حقیقی

رهاورد(فطرت ثانی من)

علی هادیان حقیقی

رهاورد(فطرت ثانی من)

سلام خوش آمدید

سلبریتی هایی که بر اثر تصادف جان باخته اند....

دوشنبه, ۲۵ بهمن ۱۴۰۰، ۰۴:۲۹ ب.ظ

 

بی تفاوت نباشیم...

 

عباس امیری

عباس امیری متولد 1322 – فوت در سال 1389 : بازیگر سینما و تلویزیون بود که بعد از اتمام کارش در پروژه (صبح بخیر سرکار) تاکسی حامل او به دلیل لغزندگی جاده از آن منحرف و تصادف کرد و سپس بر اثر سکته قلبی در بیمارستان درگذشت.

 

آیدین نیکخواه بهرامی :

آیدین نیکخواه بهرامی متولد 1360 – فوت 1389 : به همراه برادرش عضو تیم مبی بسکتیال ایران بود او نقش پررزنگی در قهرمانی تیم ملی بستکتبال ایران در رقابت های قهرمانی آسیا و به دست آوردن سهیمه المیپک 2008 پکن را داشت – 7 دی ماه 1389 وی در حالی که به همراه نامزد و یکی از دوستنش عازم منزل پدری اش در نوشهر بود در منطقه کمربندی نک آبرود به نوشهر در اثر برخودر شدید خودر شخصی اش به گاردیل به همراه نامزد خود درگذشت.

 

پوپک گلدره

پوپک گلدره متولد 1350 – فوت 1385 : او در میانه ساخت سریال نرگس چند روز مرخصی گرفت و به شمال رفت وی سوار بر خودرو پیکان بود که راننده به سمت چپ منحرف و به یک پژو اردی برخورد کرد که در این تصادف خونین 7 نفر کشته شدند و گلدره هم ضربه مغزی شد و به کما رفت – او تا 27 فروردین 1385 در بیمارستان مهر تهران دوام آورد اما سرانجام بعد از 6 ماه تسلیم مرگ شد.

 

فروغ فرخ زاد

 

فروغ فرخ زاد متولد 1313 – فوت 1345 از شاعران معاصر ایران بود وی 5 دفتر شعر منتشر کرد که از نمونه های توجه شعر معاصر فارسی هستند در ساعت 4:30 بعد از ظهر دوشنبه 24 بهمن، 1345 هنگام رانندگی با خودروی جیب ابراهیم گلستان در جاده دروس – فلهک برای تصادف نکردن با اتومبیل مهدکودک از جاده منحرف شد و جان باخت.

 

 

افشین یداللهی

وی 25 اسفند 1395 در مسیر بازگشت از هشتگرد به سمت تهران ، درحالی که خودرویش متوقف بود از سمت یک کامیون مورد ضربه شدید قرار گرفت و این تصادف وحشتناک جان این شاعر کشورمان و همسرش را گرفت.

 

۷راه حل تکراری برای کاهش حوادث رانندگی

به همین سادگی؟ آره به همین سادگی...

منبع

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی