علی هادیان حقیقی

رهاورد(فطرت ثانی من)

علی هادیان حقیقی

رهاورد(فطرت ثانی من)

سلام خوش آمدید

مشاورافشار چطوره؟

يكشنبه, ۴ مهر ۱۴۰۰، ۰۲:۵۲ ب.ظ

این متن از وبلاگ قبلی بنده است که در 20 شهریور 1398 نوشته شده بود.

چیز هایی که می گم تجربیات و دیدگاه خودم هست.

وممکنه ازنظر برخی درست واز نظربرخی غلط باشه. با این حال سعی کردم که واقعیت موجود براتون بیان کنم.

دکتر افشار از مشاوران به نام حوزه کنکور هستن وفایل های مشاوره رایگان وارزشمندی رو برای بچه کنکوری میزارن وکانال ایشون وفایل های ایشون مشکلات وابهامات هزاران هزار دانشجو رو رفع کرده اما مشاور خصوصی ایشون......

خوب بنده یک ماه شاگرد استادافشار بودم اما انصافا نمیشه در یک ماه یک مشاور رو قضاوت کرد،چرا که برای آشنایی کامل وقضاوت اون حداقل 3ماه زمان لازمه.

بعد درصورت نیاز باید اقدام به تعویض مشاورکرد.

اما با این با یک ماه هم به یک دید کلی میشه رسید.

خدمتتون عرض کنم که برنامه ای که اون زمان به بنده دادن (فروردین ماه)برنامه سنگینی بود نه که نشه اجرا کردولی سنگین بود.که این از خوبی های مشاوره ایشون بود. ولی خوب بهتر بود همون اول برنامه سنگین نمیدادن چون تو جلسه اول نمیشه دانش آموز رو شناخت.

بعد چون اون دوره تقریبا ما درس ها ومبحث ها رو جمع کرده بودیم  وآزمون ها هم جامع بود،قاطی پاتی مبحث میدادن.باید یک کاغذ همراهت باشه تلفنی برنامه رو بهت می دن..

هروقت برنامه رو جمع کردی بهشون پیام میدی. حداکثر زمان برنامه 3 روزه.

نکته بعدی اینکه موقع مکالمه به خاطر شلوغ بودن سرش وزیادی شاگرداشون دیدی یک دفعه پرید وسط حرفت!!! این رو گفتم تا جا نخورید!!.

اگه سوال داشتین میتونین تو تلگرام بفرستین تا بهتون جواب بدن.

ولی بهتون بگم خیلی برای سوالات شما وقت نمیزارن مثل کانال پرسش پاسخی که دارن و

 2دقیقه حداقل پاسخ هر سوال طول میکشه.

به هر سوال حداکثر تو10 ثانیه جواب می ده

گاهی تو 2 ثانیه!!!

با این حال کار کردن باایشون یکم و ای بسا خیلی سخته.

اینا نظرات افرادی بوده که باایشون مشاوره داشتن.

 

واسه همین من اگه برمیگشتم به دوران کنکور اولا زود تر مشاور می گرفتم دوما یک مشاور باحوصله تر وخوش اخلاق تر میگرفتم.

همین.

با این حال نظرات منفی کم درباره مشاوره خصوصی ایشون نیست

 

 

 

گول علیرضا افشار رو نخورید - صفحه 8

گول علیرضا افشار رو نخورید - صفحه 8خودش تا حالا ده بار گفته که من رتبه تک رقمی داشتم رتبه ۱۲۰۰۰۰ هم داشتم

forum.konkur.in

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی