علی هادیان حقیقی

رهاورد(فطرت ثانی من)

علی هادیان حقیقی

رهاورد(فطرت ثانی من)

سلام خوش آمدید

5 پیشنهاد به دوستان حزب اللهی

دوشنبه, ۲۲ شهریور ۱۴۰۰، ۱۱:۳۳ ب.ظ

 

 

در پست قبلی گفتم که چرا مقابل دوستان عزیز حزب اللهی معمولا جبهه گیری است.

اما 5 پیشنهادات به دوستان عزیز حزب اللهی

 

1-از منتقدین رهبری به عنوان برانداز ودشمن خونین رهبری نگاه نکنیم.

همان طور که گفتم علی رغم استقبال رهبری از نقد برخی از دوستان حزب اللهی ناخواسته در پس ذهنشان منتقدین دلسوز را برانداز میبینند وکاری با طرف میکنند که هم خود طرف وهم سایر منتقدین دلسوز تا عمر دارند انتقاد از رهبری را فراموش کنند.

نمونه اش بارزش را در پست قبلی اشاره کردم(محمد علی کامفیروزی).

 

آزادی بیان از منظر شهید‌مطهری و مصطفی ملکیان

2-خودمان نیز نگاهی نقادانه به سخنان رهبری نیز داشته باشیم.

در هر حال مقام معظم رهبری نیز در کنار همه ی دلسوزی ها ودغدمندی هایشان ممکن است در مواردی هم اشتباه بکنند رهبری نیز مانند انسان است وممکن الخطا لذا رهبر یک کشور به سان معصوم بی اشتباه وبی خطا ندانیم.

در پست قبلی در مقام تمثیل گفتم برخی از دوستان حزب اللهی نگاهی نقادانه به سخنان رهبری ندارند.

همچنین گفتم اگر بخواهم به صورت تمثیل وار بگویم میتوانم بگویم که اگر مقام معظم رهبری بفرمایند شب روز است برخی از این دوستان نیز به استناد سخن رهبری میگویند شب روز است چون رهبری این را فرموده.(این تمثیلی من باب تقریب به ذهن وگرفتن اصل موضوع بود)

 

3- از تو لوله نگاه نکنیم!

از تو لوله نگاه نکن!

از تو لوله نگاه نکن!افراطیون و متعصبین بخوانند

virgool.io

 

4-این پست را ببینیم...

کاش همه ایرانی ها بخوانند

کاش همه ایرانی ها بخوانندکاش همه بخوانند همه

virgool.io

 

5-همچنین این پست...

چگونه به شیوه ای قابل قبول مخالفت کنیم؟

چگونه به شیوه ای قابل قبول مخالفت کنیم؟به دست همه ایرانیان برسد

virgool.io

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی