علی هادیان حقیقی

رهاورد(فطرت ثانی من)

علی هادیان حقیقی

رهاورد(فطرت ثانی من)

سلام خوش آمدید

چیزهایی که از کی پاپ یاد نگرفتیم..‌

شنبه, ۲ مرداد ۱۴۰۰، ۱۲:۱۳ ق.ظ

 

 

 

یا اینکه بنده کی پاپر نیستم اما قبلا هم گفتم سر تعظیم واحترام به طرفداران کی پاپ وکره فرود می یارم.باید به علاقه این نسل احترام گذاشت.به خصوص وقتی که این نسل والگو موسیقی دیگه برای بروز وتخلیه هیجان هاش نداشته باشه.

اما کی پاپر های عزیز...

چقدر از ما از سخت کوشی کی پاپر ها الگو گرفتیم؟

اینکه ساعت ها تمرین میکنن رژیم سر سختانه ای برای غذاشون دارند.

روی کارشون تمرکز دارند حین تمرین یوتیوب گردی واینستا گردی نمیکنند.

برای کارشون و حرفه شون برنامه دارند متمرکز تلاش میکنند.

واقعا کدوم از ما روحیه تلاشگر وجنگنده برای کار های روزمره زندگیمون داریم و وا نمیدیم؟

 

کدوم ازما به صورت مستمر وبه جدی به دنبال یادگیری زبان دوم رفتیم؟

بعضی از خواننده های کی پاپ حداقل زبان دیگه غیر از زبان خودشون یاد دارند.

سخنرانی Kim Namjoon در سازمان UNICEF

 

حتی من فکر کنم لیسا از اعضا بلک پینک 4تا زبان بلده!(انگلیسی،تایلندی،ژاپنی،کره ای)

 

 

اون وقت من وتو چی؟ فقط هروز از این کانال به اون کانال از این پیج به اون پیج بی برنامه وبی هدف.

 

چقدر در کار هامون مصممم بودیم و ول نکردیم؟

یک ویژگی خیلی جالب اعضا وگروه های موفق کی پاپ

ول نکردن کار وتمرین وهدفشون بوده.

علی رغم هیت هایی که گرفتن،علی رغم نامیدی هایی که شنیدن،علی رغم موقعیت سخت مالیشون،

سرسختانه ادامه دادن.

اون وقت من وتو یک کلاس موسیقی یا انگلیسی یافنی میریم بعد ۴جلسه دیگه میگیم نمیرم یا تمرین نمی کنم):

 

کی پاپر های عزیز

در کنار اپلود ویدیو های کی پاپ خمیازه کشیدن وخوردن و بیدار شدن خواننده محبوبمون و نوشتن آی اَم آرمی یا بلینک ول چرخیدن از این کانال کی پاپی به اون کانال کی پاپ کاش موارد مثل موارد بالا رو هم از کی پاپ یاد بگیریم.

و

کلام وسوال آخر...

سوال معروف مهران مدیری از ما ایرانی ها

 

چطور با یک کی پاپر یا یک تتلی رفتار کنیم؟

چطور با یک کی پاپر یا یک تتلی رفتار کنیم؟کاش همه پدر مادر ها این متن رو بخونند

virgool.io

 

دلواپسان کی پاپ و کره را بپذیرید!

دلواپسان کی پاپ و کره را بپذیرید!نقدی بر منتقدان کی پاپ

virgool.io

 

 

 

  • علی هادیان حقیقی

بلک پینک

بی تی اس

موج کره

هالیویو

کی پاپ

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی