علی هادیان حقیقی

رهاورد(فطرت ثانی من)

علی هادیان حقیقی

رهاورد(فطرت ثانی من)

سلام خوش آمدید

 

 .

.

 


پ.ن:انشالله که بیش تر از ۷۰عمر پربرکت داشته باشین.

به نظرم یکی از طلایی ترین نکات کتاب اثر مرکب نوشتنه.

 

نوشتن اشتباهات وتجربیات.

 

دارن هاردی تو یک قسمت اشاره میکنه که با خودتون یک دفترچه داشته باشین تا هر جا اشتباهی کردین همونجا بنویسین.

 

من خودم از گوگل نوت گوشی استفاده میکنم به شخصه برای خود من راحتتره.

 

 

از این به بعد اگه کار اشتباهی کردین

چه در روابطتون با خانواده

(مثلاً اگه رفتار تندی با پدرتون یا مادرتون داشتین بنویسین وعلت یابیش کنین)

چه در کار وشغلتون

چه در رانندگی

کلا هر کاری در اولین فرصت بنویسینش

و

با خودتون بگین چیکار کنم که دوباره این اشتباه رو نکنم.

علتش چی بود؟

این کار معجزه میکنه امتحان کنین‌.

 

۵۰تجربه من بعد۱۹سال زندگی

۵۰تجربه من بعد۱۹سال زندگیدست کم نگیریدشان

virgool.io

  •  

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی