علی هادیان حقیقی

رهاورد(فطرت ثانی من)

علی هادیان حقیقی

رهاورد(فطرت ثانی من)

سلام خوش آمدید

تندخوانی از اسطوره تا واقعیت

پنجشنبه, ۱۲ فروردين ۱۴۰۰، ۰۱:۵۴ ق.ظ

 

هیچ وقت روز اولی که کلاس تند خوانی رفتم یادم نمیره
کلاس هشتم بودم

تو اون دوران خیلی شنگول وبازیگوش بودم ولی کم وبیش تمارین دوره تندخوانی انجام میدادم خب خیلی تبلیغ میشد بعد دوره این طوری میخونی به شرطی که تمرین کنی..

________

________

 

ما هم گفتیم Ohm! چه چیز خفنی! شبیه فیلم هندیا است!

اما اون چیزی که به ما گفتن وتو به قول معروف تو فیلما دیدیم از زمین تا اسمون با واقعیت فرق داشت...

 

گفتیم شاید مشکل از کم کاری من بوده

به خودم تو دلم گفتم ببین من علی هادیان کتول اصل هستم تا تکلیفم رو با تو مشخص نکنم دست ازت بر نمیدارم.

 


برای همین بعد دوره تندخوانی نشستم و دوباره تمارین مربوط به مطالعه در تند خوانی انجام دادم مستمر

هروز اول صبح

گاهی اخرشب

گاهی زنگ تفریح

کلاس وتمرینی نبود که من نرفته باشم.

سعی کردم هر چی دوره مر

از دوره دکتر سیدا در شبکه اموزش(با اون سبیلای نازش:)

تا دوره تند خوانی سعید محمدی

و یک دوره خارجی تندخوانی

سه چهار تا سایت دیگه.

قبل وبعد عمل...

قبل وبعد عمل...

 


خلاصه که دوره رایگانی نبود که ما نریم((((به قدری استاد شدیم که خودمون وبلاگ وکانال اپارات زدیم))[ به غیر از درس۱بقیه سالمه...]

اما....

بعداز گذروندن دوره ها به سان کسی صاحب سهام بورس در ایران شده رفته رفته دیدم این خیلی هم شبیه فیلما نیست
در قالب مثال اگه بخوام بگم

 

شما بدون تند خوانی مثل شخص پیاده رو هستین.
با تند خوانی Jugging یا دوچرخه سوار با دنده سنگین هستین کمی سرعتتون بالا میره
چیزی که تند خوانی نشون میده ابنه که انگار شما سوار رد بول میشی در حالی که این طور نیست...

 

تندخوانی برای متنون وپیام تلگرامی یا خواندن روزنامه(متون ساده) خوبه

و خیلی به درد متون سنگین ویا سخت نمیخوره(متونی مثل حقوقی،پزشکی،فلسفی،عرفانی،کلا دروس اکادمیک)موثره ولی در همون حدی که گفتم...

 

با این حال خیلی سیاه نمایی هم نکنیم

میگن کاچی بهتر از هیچی تندخوانی میتونه شماره از

پیاده روی

به یک دوچرخه با دنده سنگین تبدیل کنه

به خصوص اگه کمی بیش از اندازه کند خوان باشین

ویا وسواس مطالعاتی داشته باشین

دوره های زیر

میتونه براتون مفید باشه .
دکتر سیدا
جواد رسایی 

سعید محمدی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی